BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 14 May 2011

Nk tauw x????

Dye suke sangat tengok jari jemari saya....dye kate cantik betul.....sUngguH....sampai dye takut nak pegang.Bukan sebab takut jari jemari saya patah..tapi takut jari jemari kami x boleh bersatu di satu hari yang amat dahsyat di hadapan Yang Maha Esa...
Dye suke sangat tengok rambut saya...Dye cakap cantik Betullah...Sungguh,,,,,Sebab tu dye belikan saya tudung...Bukan sebab cemburu orang laen tengok....Bukan!!!Tapi sbb dye mahu rambut saya sentiasa ditutup macam iklan dot,dot.dot tue sampai bila-bila....Takut nanti dibakat dek api neraka di satu hari yang amat dahsyat dihadapan yang maha Pencipta....!!!
Dye ada kata yang dye suke sgat tgOk body teman wanita dye.....Solid betul...Sungguh!!Sebab tu dye belikan saya telekung,supaya masa dating dgn kekasih saya yang utama..saya jaaauuuhh lebih cantik dan berseri menghadap-Nya...Dye pun tumpang dapat pahala!!Syoknya....
Dye sedih sangat bila tengok saya tidak tidur,tidak makan sebab rindukan dye....saya tanya,,,,apa ubatnye bang....????Dye pun bagi saya Al-Quran sebagai penenang jiwa!semoga saya cintakan-Nya lebih daripada dye...
Dye sedih tengok saya slalu pesan macam-macam makan,minum,jage diry...nanti dye juga yang susah hati.,,,Blah la,bla,bla....Tapi bila saya tengok wayang sama2 terlepas waktu asar dan maghrib,saya tidak kata satu apepun..Aduhhhh bedOsenye saya!!!
Saya memang sayang sangat pada saya,,saya mahu jumpa dye,bersama dia cinta secinta cintanya...Cinta yang abadi didunia dan berkasih sayang di akhirat,berdating di syurga kerana itulah tempat yang kekal selama-lamanya...Tapi sayangnye saya masih belum menemuinya...Siapakah dye????Berpeluangkah saya memilikinya???Semoga die tauw kalau saya disini sedang menantinya...Doakan kami saling ingat-mengingati,insaf-menginsafi. Ya Allah,ampunkanlah kami semoga kami dapat kekal selama-lamanya di syurga nanti...
Amin....

1 comment:

  1. erm3#######...dalam diam mesti ad admire pnya....cbe2 la mngnali diri masing2 ye...

    ReplyDelete